Domácí cestovní ruch

Přelom léta a podzimu je v posledních letech naprosto zahlcen nejrůznějšími akcemi po celém Česku. Škoda jen, že akce nejsou avizovány časově déle dopředu a že se jejich vyhledávání občas stává (ne)příjemnou detektivkou.

Jděte napřed svým klientům, pomozte jim získávat informace o kulturních a společenských akcích, o zábavě pro děti, rodiny s dětmi, ale i pro mládež, střední věk a seniory. Získávejte své hosty prostřednictvím akcí, které jsou organizovány ve vašem okolí, veďte kulturní přehled na webových stránkách vašeho zařízení. Využijte k tomu nejrůznějších materiálů, které si sežeňte na informačních centrech, webových portálech nebo v denním tisku.

Sledujte bedlivě každou zmínku o akcích, udělejte si jejich seznam a vracejte se k němu v průběhu let. Některé akce se časem stávají tradičními a v ideálním případě stále více navštěvovanými.

Ve svých newsletterech poukazujte na jejich blížící se termín a nezapomeňte připomenout i nejrůznější vaše vlastní akce a nabídky, které organizujete.
Svezte se na chuti lidí využít příjemného podzimního času, na hladu po zábavě a zážitku, nabídněte program a ubytování. Přidejte k tomu třeba nedělní brunch, pozdější snídani nebo svačinu s sebou...

V současné době každý ze zpravodajských a dalších portálů provozuje rubriku cestování a plní (někdy až přehnaně rychle) jí náměty a tipy na trávení volného času. Některé dokonce umožňují vkládání příspěvků včetně možnosti odkazů a speciálních nabídek.

Pracujte na internetovém marketingu, pokud hledáte nové možnosti propagace - tohle je jedna z cest.
 

Info :

Od září se na televizní obrazovky vrátila kampaň na podporu domácího cestovního ruchu. Lidé se s reklamou lákající na tuzemskou turistiku sloganem „Dovolená v Česku – to letí!“mohli setkat už letos na jaře v tisku, na internetu a v outdooru. Televizní kampaň propagaci s tímto tématem pro letošek uzavírá. „Konec prázdnin neznamená konec cestování v tuzemsku. Loni v tuto dobu plánovala podzimní dovolenou ještě třetina Čechů. To vnímáme jako dobrou příležitost upozornit veřejnost na celoročně přístupné památky nebo místa, která je možné navštívit i mimo hlavní sezonu,“ říká generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.