Masopust - příležitost pro hotelový marketing

Od loňského roku je Česko bohatší o další zápis na seznamu UNESCO - česká tradice masopustních průvodů se stala světoznámou událostí. Využijte této světové přednosti a pusťte se do příprav masopustních rejů a neopakovatelného fašanku. Pobavte své hosty nezapomenutelnými zážitky, veselím, maškarami a oslavou nového života.

Svědomitě připravte třítýdenní bujarou oslavu jídla a pití, vklouzněte do nejveselejšího období roku od Tří králů až po Popeleční (škaredou) středu, kdy nastává čtyřicetidenní půst.

Masopustu vévodí lidové zabíjačky, smažené koblihy a šišky. Nejoblíbenějším je závěr masopustu na Tučný čtvrtek s neřízeným hodováním a proudy pití. V bláznivém pátku a sobotě obžerství nepřestává, v čase tancovaček v neděli a pondělí nikdo nejde z kola ven a v úterý na sváteční maškarní den probíhají průvody s maskami. Ukončením masopustní zábavy a veselí je ceremoniální půlnoční pochování basy s obřadem. Počínaje Popeleční středou nastává období půstu, který končí Velikonocema.

K masopustu se váží dochovalé tradice, které jsou k vidění na mnoha místech s nejrůznějšími průvody, maškarními reji, chasnickému převzetí vládnutí a koledám. K nejoblíbenějšímu svátku v roce tradičně patří medvědář s maskou medvěda, šašek, převleky mužů za ženy a parodie na lidské vlastnosti a neřesti. V průvodech se hrálo, tančilo a skotačilo a téměř každá vesnice měla svůj vlastní ráz a nejrůznější kejkle. V období masopustu se slaví svátek Tří králů s koledami a nápisy C+M+B a příslušným letopočtem, svěcení Hromnice, blažejské obchůzky, svatá Háta a svatá Dorota.

Vymýšlejte a předhánějte se v nabídce masopustních zabíjačkových a drůbežích pochoutek a specialit - masopustní pekáč, masopustní ubrouskový knedlík s uzeným, masopustní šišky, koblihy, růže a boží milosti.

Masopust je obdobím kejklů a zábavy, připravte pro hosty podmínky pro pobavení a smích. Dopřejte klientům pohodlí a čas u vynijací gastronomie od snídaně po večeři, připravte balíčky služeb se zaměřením na relax a oddych, buďte přátelští a milí, obraťte pozornost na trend roku 2011, obraťte pozornost na klienta, věřte, že vaše snaha bude oceněna.