Kyslík jako marketingový nástroj
Bude kyslík v budoucnu marketingovým tahákem pro hotelová a ostatní zařízení?
Trendem do budoucna bude kyslík a všechny jeho podoby vstřebávání do lidského organismu
Vsadí někdo na lákadlo přirozeného pobytu na čerstvém vzduchu, v tzv. vzdušných lázních, nebo bude nabízet hostů vedle pobytu v solných jeskyních pobyt v kyslíkovém prostředí obohaceném vyšším procentem čerstvého kyslíku?
Již před nedávnem jsem se zmiňoval o "plechovkovém" čerstvém vzduchu z Prahy, teď přidávám půlhodinové japonské městské hotely provozované v polední pracovní pauze, které poskytují klientům naprostý klid, ticho, tmu a vyšší dávku kyslíku k regeneraci organismu. Stačí půlhodinka v době oběda a člověk se cítí jako znovuzrozený.
Kyslík jako naprosto nezbytná součást živého organismu se do budoucna stane trendem v nejrůznějších nabídkách obchodního zboží zrovna tak jako nabídka pobytu v prostředí obohaceného kyslíkem.
Dnes již jsou v běžném prodeji přístroje na produkci kyslíku v domácnosti nebo kanceláři, balený kyslík, okysličená voda, kyslíkový spray, kyslíkový koktejl nebo aktivovaný kyslík v tabletách. Posledně jmenovaná položka by mohla například nést logo hotelu a být položená na hotelových polštářích místo překonaných čokoládek.
Možnost využítí kyslíku jako marketingového nástroje je nepřeberné množství, stačí jen popřemýšlet, jak tento budoucí trend využít a již dnes se na něj připravit.