Hotelový marketing 2014

dřívější články :


Selfie v hotelovém marketingu
Současný fenomén selfie je možné využít i v hotelovém marketingu. Sociální sítě se plní zajímavými selfie, z některých se stávají oblíbené až virální marketingové nástroje, tak proč toho nevyužít právě pro rozšíření povědomí o hotelových a jiných ubytovacích, restauračních či jiných zařízení v rámci cestovního ruchu.

Marketingové evergreeny
Projděte si následujících 10 marketingových tipů, které se doslova staly evergreeny. Avšak stále ještě existuje mnoho marketérů, či majitelů hotelových zařízení, kteří je totálně ignorují.

Spisovná čeština a pravopis jako marketingová zbraň
Obecně vývoj jazyka nelze zastavit stejně jako ostatní vývoje - společenské, kulturní, technické či technologické. I přes postupný vývoj platí určitá všeobecně závazná pravidla, kterými bychom se měli řídit. K těmto pravidlům v rámci marketingu, a nejen hotelového, patří dodržování pravidel spisovné češtiny a pravopisu.

Digitální trendy hotelového marketingu
Rok 2014 se nám přehoupnul do druhé poloviny, proto by bylo dobré se zamyslet, jak se řídíme digitálními trendy hotelového marketingu pro rok 2014.

Rychlost WiFi je dalším kritériem při výběru hotelu
Kritéria výběru hotelu se v průběhu času mění, ať už jde o umístění hotelu, vybavenost, poskytované služby a cenu. S postupem zavádění technických vymožeností a novinek do hotelových prostor se v poslední době řada hoteliéru setkává s dalším kritériem při výběru a hodnocení hotelu a to rychlosti internetového WiFi připojení.

Voňavý a barevný hotelový marketing
Zaútočte na hostovy smysly, budujte voňavý a barevný hotelový marketing, přidejte k němu sluchové vjemy, polaskejte chuťové buňky a vložte hostu něco do ruky. Zkrátka využijte hostovy smysly, nalaďte strunu podprahového vnímání a host si vás zapamatuje.

Degradace hotelové klasifikace
V nedávné době jsem navštívil čtyřhvězdičkový hotel v pohraničí. Na první pohled nic pro našince, hotel se tváří nově (je jen pár let v provozu) a pěkně udržovaný. I při vstupu do recepce je dojem vskutku noblesní, především zařízením.

Google se stále více přibližuje hotelnictví
Již jsme si zvykli na téměř dominantní postavení Google v rámci hotelového a turistického byznysu, bez Google a jeho služeb si už ani nedovedeme naše podnikání představit. 

Jaro v marketingu
Proč mám rád jaro? Jednoduchá odpověď - všechno se pěkně probouzí, rozkvétá, voní a zahrnuje barvami. Hodně lidí si řekne, no a co?
A právě o to jde!

Proč hosté píší hotelové  recenze
Zamýšleli jste se někdy nad tím, proč hosté píší hotelové recenze, co je k tomu vede a jak tyto recenze využít pro svůj prospěch?

TripAdvisor Travelers´Choice Awards - Nejlepší hotely světa 2014
V úterý 21.1.2014 byly vyhlášeny největším recenzním cestovatelských portálem TripAdvisor - Nejlepší hotely světa 2014. Mezi nejlepších 25 světových hotelů se oproti loňskému roku neumístnil žádný z českých hotelů.

Trendy hotelového marketingu 2014
Virtuální svět se rozvíjí a rozrůstá a kdo jej nesleduje a nepřizpůsobuje, ztrácí. Bohužel k jeho chybě. Někdy mi to až připadá, že marketing ubytovacích zařízení zkouší, jak dlouho může s moderními komunikačními nástroji bojovat svým ignorantstvím.

Náhradní program začátkem roku - prodejní nezbytnost
Jak již bylo mnohokrát řečeno, nacházíme se v oblasti nestálého počasí a v poslední době s velkými teplotními výkyvy. Je na škodu, že mnoho hoteliérů dodnes nepochopilo, že náhradní program v rámci hotelového marketingu a služeb je nezbytný. A to platní nejen pro hotely v přírodě, ale i pro městské hotely.