Marketing v hotelovém pokoji

Myslíte si, že právě ubytovaný host má úplnou představu o tom, co všechno vaše zařízení nabízí? V případě, že selže z nějakého důvodu cross-selling na recepci, klienti se narychlo ubytují nebo jsou nekontaktní, vstupuje do hry marketing na pokoji.

Co si lze představit pod pojmem "marketing v hotelovém pokoji"? Je to někdy až staromodní představa nutnosti hotelových desek. Mnohdy jsou hotelové desky pro hoteliéry pouhopouhé nutné zlo pro splnění bodu do uznání certifikace. Je to však pravda?

Zamyslete se nad obsahem desek či materiálů, které si hosté "možná" prohlédnou. Odbourejte slovo "možná" a donuťte hosty, aby si desky nejen otevřeli, ale i začetli do obsahu, vnímali jej a především vše, co v deskách najdou, využili.

Zdokonalte marketing v hotelovém pokoji ve svůj prospěch, vězte, že klient se na pokoji uklidní a že lépe vnímá všechny podněty, které mu připravíte nejen v obsahu hotelových desek, ale i dalších doplňkových materiálech, které najde vhodně rozmístěné po celém pokoji a v dalších místnostech - předsíň, koupelna, obývací pokoj, noční stolek a podobně. Zamyslete se i nad možností prezentace lákavých nabídek prostřednictvím multimediálních prostředků.

Využijte osobní intimitu pokoje, využijte jedinečnost nerušené atmosféry, plně podpořte příležitost nabídnout hostům vše, co se ve vašem zařízení nachází či co si přejete prodat ve spolupráci s dalšími subjekty.

Prodejních míst je v hotelovém pokoji nespočet. Využijte každičkého místa, které byste jinde draze platili, ve vašem pokoji máte možnost klienta nejen oslovit, ale i přesvědčit a za pomoci různých marketingových nástrojů přimět k nákupu nebo využití nabízených služeb.

Zaměřte se na pokojový marketing, pojměte jej jako intuitivní a emoční marketing, vemte rozum do hrsti a nabídněte hostům vše, co chcete prodat.

Malý tip - co takhle pokojové obrázky proměnit v prodejní nástroj?