Hotelový marketing 2012

dřívější články :


Dlouhé mezisvátkové období konce roku
Letošního roku se poštěstilo, že počet volných dní v mezisvátkovém období se může velmi příjemně prodloužit vybráním pouhých 3 dní dovolené až na 11 volných dní ...

Parita cen v hotelovém byznyse
Dodržování parity cen je denním oříškem prodejních a marketingových pracovníků v hotelovém byznyse. Jak nejlépe prodávat své zařízení, když dodržování parity je jedním ze základních požadavků spolupráce s internetovými rezervačními systémy (IRS) ubytovacích kapacit jak mezinárodních, tak tuzemských ...

12.12.(20)12 - poslední unikátní datum - neopakovatelná marketingová příležitost
Čeká nás poslední unikátní datum tohoto století a to 12.12.(20)12, poslední v 21. století. Tak nečekejte a už nyní začněte přemýšlet, jak s tímto datem naložit pro hotelový marketing, protože dalších 88 let žádné unikátní datum nepřijde o:( ...

SoLoMo marketing
Svět je plný sociálních sítí, ať už s jednostranným využitím, nebo s více funkcionalitami. A v tomto množství by se chtěl každý hoteliér zviditelnit nebo uplatnit, je to však reálné a obchodně únosné? ...

Vinobraní - marketingový tahák
Září prostě miluji, má mnoho marketingových taháků, jen je využít.
Za prvé - stále je krásně teplo, počasí více méně stálé, lidi jsou ještě v dovolenkových euforiích, tak proč toho nevyužít? ...

Využití letních zahrádek pro hotelový marketing
Popularita (ne)hotelových letních zahrádek rok od roku stoupá. S nástupem moderních technologií v gastronomii, učelného zahradního nábytku a nepřeberného množství nových ingrediencí a potravin, se letním zahrádkám daří. Uchopte správně výzvu pěkného počasí, zájmu „kolemjdoucích“ a hotelových hostů ...

Plánování dovolené přes internet
Podle šetření APEKU v současné době (TZ z 24.5.2012) plánuje a nakupuje dovolenou stále více a více Čechů. K vyhledávání dovolených přes internet přistoupilo začátkem roku 2012 na 89% internetově činného obyvatelstva ... 

Check in - přijetí hosta
Přijetí hosta patří k jedněmu z nejdůležitějších činností hotelového personálu směrem ke klientovi. Dobře vyškolení recepční pracovníci dokáží jednak skvěle nastartovat pobyt hostů, nabídnout dostupné služby a kvalitnější ubytovací kapacity ...

Check out - odhlášení hosta
Při odhlášení hosta je dobré připravit a zrekapitulovat pobyt ještě před jeho přístupem k recepci. Dobrá příprava nejen že klienta příjemně překvapí, ale ubezpečí ho, že je o něj postaráno do poslední chvíle ...

Nehotelový host
Letošní Velikonoce svou nepřízní počasí zaskočilo mnohé hoteliéry, kteří se nezajímají o nehotelové hosty nebo o náhradní program. Předvídaví hoteliéři by s eventualitou nepřízně počasí měli počítat a zaměřit své podnikatelské úsilí a marketing na nehotelové hosty, protože lze říci, že právě nehotelový host může být svou loajalitou a opakovanou návštěvou významným přínosem ...

TripAdvisor ukazuje hotely s podobným hodnocením
Cestovatelský komunitní a recenzní portál TripAdvisor přišel s dlouho očekávaným zobrazováním hotelů s podobným hodnocením. Přímo na jednotlivých stránkách hotelů, resp. jednotlivých profilů nabízí v dané lokalitě stejně hodnocené hotely ...

Chytré telefony ovládnou hotely
Technologický vývoj zasahuje čím dál více do hotelového marketingu a služeb. Skvělé na tom je, že moderní technologie nejen napomáhají samotným zaměstnancům, ale především usnadňují, zkvalitňují a zábavnou formou ovlivňují pobyt hotelových hostů ...

Aktuální informace na webových stránkách
Mezi vyhledávané důvěryhodné informace na webových stránkách, resp. ve virtuálním světě jsou jednoznačně aktuální informace. Denně se na internetu zveřejňuje neuvěřitelné množství aktualit a informací, které přináší zábavu, poučení, ale také rozhodovací podněty, nákupní asociace a neodolatelné nabídky ...

Sdílejte, lajkujte, využijte Facebookový potenciál
Penetrace Facebookových profilů se denně neuvěřitelným tempem rozšiřuje, i u nás nejsme v žádném případě pozadu. K dnešnímu dni (21.2.2012) je podle serveru Checkfacebook.com v Česku více jak 3,5 milionu uživatelů ...