Vinobraní - marketingový tahák

Září prostě miluji, má mnoho marketingových taháků, jen je využít.

Za prvé - stále je krásně teplo, počasí více méně stálé, lidi jsou ještě v dovolenkových euforiích, tak proč toho nevyužít?
Za druhé - babí léto přináší řadu skvělých kulturních akcí, všichni chtějí využít posledních možností přilákat klienty, tak proč toho nevyužít?
Za třetí - kulminuje velká úroda všeho možného, je hojnost sezónních potravin a domácích výrobků, tak proč toho nevyužít?
Za čtvrté - pozdní léto a začínající podzim přináší hojnost tradičních lidových slavností, tak proč toho nevyužít?
A konečně za páté - vinobraní, proč jej nevyužít?

Mohli bychom téma vinobraní rozebírat do detailů, na portále v minulých ročnících můžete najít podobná témata, ale přesto si dovolím tvrdit, že vinobraní je něco nového. Skvělý nástup tuzemského vinařství, skvělé poslední ročníky a přibývající výběr míst se slavnostmi vinobraní.

Jak se tak brouzdám internetem, je mi až líto, že vinobraní nezabírá přední místa v hotelových marketingových strategiích a nabídkách. A to ani v restauracích, dokonce ani na příslušných stránkách, kde bych to hledal. Snad se to těsně před konáním znění, ale nebude pozdě?

Využijte vinobraní, všichni máme rádi zábavu spojenou s dobrým jídlem, pitím a pak spánkem, tak do toho!


Konečně jsem něco našel, sice pozdě, ale přece - Jak poznat dobré "mléko starců" - burčák