Sdílejte, lajkujte, využijte Facebookový potenciál

Penetrace Facebookových profilů se denně neuvěřitelným tempem rozšiřuje, i u nás nejsme v žádném případě pozadu. K dnešnímu dni (21.2.2012) je podle serveru Checkfacebook.com v Česku více jak 3,5 milionu uživatelů, z toho nejpočetnější skupinou uživatelů je populace 18 - 34 let.
A právě tato skupina vede čilý denní Facebookový provoz, který je jakousi image jejich života.

Využijte téměř zdarma pro svůj hotelový marketing facebookových příspěvků vašich hostí, kteří o vás píší, sdílejí fotky a názory.
Letošní zima připravila ideální podmínky pro zimní dovolené s nadílkou sněhu, sluníčka a dobré nálady. Mnozí lidé se rádi pochlubí pěknými fotkami a zážitky, ve kterých se objevují záběry na zařízení, kde byli ubytováni, kde trávili volné chvíle, stravovali se a odpočívali ve společenských místnostech nebo ve fitness či wellness.

Využijte zaslané reference, fotografické materiály, facebookové diskuze a příspěvky, sdílejte je, lajkujte a dobře dále prezentujte. Využijte přirozeného internetového marketingu k vlastnímu marketingu. Jděte do toho, nemusí se to opakovat.

Buďte nápomocni při osobních setkání či rozhovorech, naslouchejte řeči klientů a pokuste se je nasměrovat. Věnujte zvýšenou pozornost činnostem, které přesvědčí klienty o sdílení vlastních zkušeností s přáteli (nejen prostřednictvím virtuálního světa), které vám dopomohou k osobním doporučením známým a kamarádům.

Věnujte pozornost stálým klientům, ti vám bezplatně dopomohou k rozšiřování dobré pověsti o vás, o vašeich službách, o vašem zařízení.

Věnujte hotelovému marketingu pečlivou pozornost, osobním příkladem veďte své zaměstnance k vytváření skvělého image, dbejte na to, že marketing dělají všichni, kdož se s klienty setkávají.