Chytré telefony ovládnou hotely

Technologický vývoj zasahuje čím dál více do hotelového marketingu a služeb. Skvělé na tom je, že moderní technologie nejen napomáhají samotným zaměstnancům, ale především usnadňují, zkvalitňují a zábavnou formou ovlivňují pobyt hotelových hostů.

Nedávno v Bankogském hotelu Aloft Sukhumvit 11, který patří do mezinárodního hotelového řetězce Starwood Hotels and Resorts Worldwide Inc., úspěšně spustili testovací projekt FINGI. Jde o mobilní smartphone aplikaci, prostřednictvím které je možno otevírat hotelový pokoj, rosvítit pokoj podle své nálady, ovládat televizi, klimatizaci, využívat levného telefonování, sledování internetu.

Chytrý telefon je pomocníkem i mimo hotel, máte 24 hodinovou recepční help službu, můžete procházet Google mapami a lépe se orientovat, objednávat nejrůznější služby včetně sledování letového řádu.

Plánují se i další návazné služby, které jsou jen otázkou času a poptávkou služeb. V plánu jsou především služby, které budou zpříjemňovat pobyt hostů od snadného on-line check-inu až po přípravu hotelového pokoje pro pobyt.