Základem je dobrý spánek
Dostatek zdravého spánku, po kterém se člověk cítí doslova "jako znovuzrozený" je ideálním marketingovým nástrojem. Využijte přednosti vašeho hotelového zařízení, projděte si hotel a vytipujte si pokoje, které splňují předpoklady zdravého spánku a doplňte vybavení, které váš marketingový záměr podpoří.
Využijte pocitu zdravého spánku a zdokonalte up-selling hotelových pokojů nebo spokojený spánek začleňte do marketingových kampaní zvláště v nadcházející adventní době.
Co je důležité pro zdravý spánek?
Zaměřte se na kvalitu vybavení hotelových ložnic nebo prostoru okolo postelí. Matrace, polštáře, přikrývky a povlečení nejsou jedinými atributy pro zdravý spánek, hledejme další, které budeme moci velmi dobře využít pro marketingovou komunikaci.
Prostudujte pečlivě všechna hodnocení vašeho zařízení, ale i konkurenčních a zjistíte, kolik se jich točí právě kolem pocitu dobrého spánku. Několik celosvětových statistik z hotelového prostředí vykazuje předpoklady zdravého spánku před spokojenost se snídaní, poskytování internetového připojení zdarma a vybavení technologickými vymoženostmi.
Když už zmiňuji technologické vymoženosti, vyzkoušejte si ve vlastním hotelu několik přespání a zaměřte se především na :
- hluk z exteriéru a interiéru
- světlo z exteriéru
- externí a interní zvuky
- stand up světla a osvětlení
- noční diskrétní osvětlení
Kvalita spánku se odráží i v takových maličkostech, jako je čokoláda na dobrou noc nebo oříšky. Nebylo by vhodnější tyto překonané pozornosti obměnit? A co barevné provedení nejbližšího okolí místa pro spánek?
Pro zdravý spánek je důležitý i faktor soukromí. Splňují hotelové pokoje tento předpoklad?
Dalším z naprosto přirozených pravidel pro dobrý spánek je dostatečné množství čerstvého vzduchu ideální teploty a možnost přirozeného větrání nebo zajištění kvalitní vzduchotechniky či klimatizace.
Zdravý spánek je základem dobrého vstávání, osvěžujícího pocitu uvolnění a odpočinku. Člověk je nabitý energií a dobrou náladou a je připraven na strávení plnohodnotného dne. S dobře vyspalým člověkem je dobrá spolupráce, kterou byste měli využit pro zpětnou vazbu a sdělení prožití zdravého spánku dalším potenciálním klientům nejen v internetovém prostředí.
Tak hurá do pokojů a dobrou noc o:)