Street View na hotelovém webu

Webové mapy - fenomén posledních let, návštěvnicky nejvyhledávanější aplikace, ideální zobrazení a prezentace. Je až s podivem, že ještě existují webové prezentace a webmasteři, kteří s mapovými podklady dosud nepracují, i když jsou zcela ZDARMA.
Mapových podkladů dnes existuje celá řada, od klasických mapových, jak je známe z tištěných map, až po satelitní, terénní, turistické a třeba i historické nebo mořského dna.

Nad mapami lze aplikovat různé vrstvy (chápej další možnosti zobrazování) například fotografií, videí, popisků, reklam, upoutávek, sdělení jak pevně daných, tak interaktivních. Lze například online sledovat pohyb aut, lodí, ale třeba i zvěře.

Pro hotelový marketing je ideálním spojením implementace klasické mapy na webové stránky s možností zobrazení vyhledání trasy, popisku zařízení s nejdůležitějšími údaji (název, adresa, kontakty, ceny, speciální nabídka apod.) a Street View.

Google Street View je zjednodušeně řečeno, že prostřednictvím aplikace se můžeme reálně pohybovat po zmapovaných úsecích částí měst, ulic, turistických zajímavostí a dalších, které společnost Google pro zobrazování připravila. V průběhu zimních olympijských her ve Vancouveru jste se mohli díky Street View například "projet" po závodních lyžařských tratích.

Street View na internetu nezobrazuje pouze Google, ale např. i NORC, Microsoft  nebo Zlaté Stránky.

Google Street View je pro hoteliéra a jeho potenciální hosty nepostradatelnou součástí webové prezentace. Co jiného může klienta přesvědčit k rozhodnutí, když se může podívat, jak hotel vypadá, jak se k němu dostane, co je v okolí, ale především skutečnost, že Street View je zpracováno třetí stranou a není nijak "vyumělkované". Je skutečné tak, jak bylo v době, kdy okolí bylo foceno a dokumentováno.

Aplikace Street View má téměř neomezené možnosti. Dnešní 3D zobrazování budov, pohyb všemi směry, výběr pouhým přetažením a foto či videodokumentace může být již zítra doplněna dalšími technickými doplňky.

Street View má budoucnost, je žádaná a čím dál více oblíbenější, proto neváhejte a začněte přemýšlet o jejím nasazení na webové stránky v boji o zákazníka, v boji o co nejdokonalejší poskytnutí informací, v boji o důvěru klienta.

Street View se stále rozrůstá a doplňuje o další zmapovaná území, tam, kde zatím není, poskytněte svým hostům vhodné alternativní mapy, a věřte, klienti to ocení.

Ukázka implementace Google Street View na stránkách


Zvětšit mapu