Dýňový mejdan

Neocenitelným a dobře uchopeným marketingovým nástrojem je využití lidových zvyklostí a tradic.

Babí léto, dušičky, stále oblíbenější Halloween - ideální bláznovina marketingu, popusťte uzdu fantazii, vraťte se do dětských let, připravte svým hostů nezapomenutelné zážitky!

Orientujte svůj hotelový marketing na úžasnou oranžovou barvu podzimního listí a dýní, slunečního třpytu poletujícího babího léta, nadpřirozených jevů na noční obloze, strašidelného okouzlení, úžasných čarodějnic, barvy ohně a zapadajícího sluníčka. Přizpůsobte výzdobu nejen exteriérů, ale i interiérů, zvláště hotelových pokojů.

Uspořádejte pro hosty "dýňový mejdan" od aperitivu po moučník - vše z dýně! Tato zelenina mnoha tváří - doslova a do písmene - vám poskytne neuvěřitelné možnosti. Vyzkoušejte přilákat v odznívající mimosezoně hosty na dýňové trhy, dýňové menu, vyřezávání dýní nebo na dýňový mejdan, party, karneval. A co takhle dýňobraní?

Při troše trpělivosti objevíte velké množství výrobků, jejichž základem je dýně, od miniaturních okrasných dýní, až po léky a léčivé preparáty, potraviny a spoustu dalších výrobků spojených s tímto časem.

Buďte originální, založte si tradici dýňových (Halloweenských) setkání, uvidíte, že si je hosté oblíbí a vám přibude další akční marketingová strategie.

Už několikrát jsme se v našich článcích zmiňovali, že hotelový marketing je a není dětská hra - posouzení a vlastní zjištění necháme na vás.

P.S. Jak těžká je zatím největší dýně světa? Neuvěřitelných 782 kg !