Marketing a světová ocenění
Jednou z marketingových komunikačních strategií je využití udělených světových ocenění a cen. Tato ocenění je nezbytně nutné okamžitě po získání účelně prezentovat prostřednictvím vlastních marketingových aktivit formou tiskových zpráv, newsletterů, e-mailových zpráv, webové prezentace na vlastních webových stránkách a případně na rezervačních portálech. Oceněné hotelové zařízení získává přirozenou prestiž, snadnější vyhledávání včetně konkurenčního umístění a kvalitnější relevantnější reference.
Velmi podobnou prestiž získává při vhodném marketingovém využití i vyhlašovatel ocenění a výher.
A kdo ještě může využít podobných ocenění? Z marketingového hlediska se najde mnoho subjektů, kteří by mohli zdravě participovat na vyhlášených ocenění. Vezměme si například vyhlášení vítězů cestovatelského portálu TRIPADVISOR, který vyhlásil TOP 10 TRAVELERS CHOICE 2010.
Několika pražským hotelům se podařilo získat významná ocenění v kategoriích :
Světové luxusní hotely : Hotel U Zlaté Studně, Alchymist Residence Nosticova, Aria Hotel
Světově nejlepší hotel s obsluhou : Hotel U Zlaté Studně, Arcadia Residence
Světový nejvýhodnější hotel : Arcadia Residence
Jak využije PRAHA těchto významných ocenění a nejen těchto?
Zvláště v současné těžké době by měly odpovědné instituce zahájit masivní marketing pro získání důvěryhodnosti Prahy a České republiky jako prestižní cílové destinace, oceněné hotely vyzvednout a prezentovat mnoho dalších, podobných a stejně exklusivních. Měly by prezentovat i další světová prvenství či přední umístění :
1. V poměru ceny a kvality hotelových služeb je Praha na 4. místě na světě
zdroj Hotel.info
2. Karlův most v Praze se umístil na 3. místě mezi nejúžasnějšími mosty na světě
zdroj Tripadvisor.com
3. Česká republika zaujímá 11. místo na světě v rámci bezpečnosti
zdroj Global Peace Index
4. Česká republika byla vyhodnocena prestižním cestovatelských časopisem Travel Age West jako jednou z cenově nejvýhodnějších rodinných destinací – zdroj Travel Age West
Tak na co čekáme?