Významné dny v roce a marketing

Marketingové využití významných dnů v roce známe ze všech obchodních činností. Kde jinde však lze ideálně využít významných dnů v roce než v prostředí hotelových služeb. Hotelový marketing hojně využívá významných dnů v roce, které jsou v kalendáři historicky usazeny s neměnnou pravidelností. Ať už jde o různé svátky, významné historické dny, mezinárodní a národní dny "něčeho", tak i o kalendářní dny jmenin, lunárních cyklů a podobně. Významných dnů v roce je tolik, že by se mohl hotelový marketing předhánět ve vymýšlení kampaní a akcí pouze k těmto dnům.

Využijme ale i končící nabídku významných, v tomto smyslu neopakovatelných kalendářních dnů, které nám nabízí přelom století. Mnoho těchto dnů bude možno opakovat až zase v příštím tisíciletí, ale to už my, dnešní marketéři, těžko využijeme.

Zaměřme se tedy v současném hotelovém marketingu na významné dny v roce kalendářního charakteru a připravme neopakovatené kampaně a akce ke dním, které budou v nejbližší době následovat. Jde o kalendářní dny vztahující se k datům např. :

den - měsíc - rok (2010)
01.01.10
01.10.10
10.10.10
20.10.2010

Aby bylo umocnění těchto významných neopakovatelných dnů v roce ještě magičtější, doplňte je o časové údaje hodin v průběhu dne :

10. 10. (20)10 v 10.10 hod.


V rámci internetového marketingu jsou tato data skutečně magická, působí záhadně, ale i vyzývavě.

Pomalu se končí tato jedinečná marketingová příležitost, tak využijme její potenciál a zavčasu se kvalitně s rozmyslem a obchodním duchem připravme, nebude se opakovat!

Jeden z nejzajímavějších významných dnů spojených s kalendářním neopakovatelným datem se odehrál v české historii.

Znáte magickou řadu 1 3 5 7 9 7 5 3 1 ?