All Inclusive hotel v Česku

Připravit hodnotný hotelový marketing nelze provádět bez kvalitního produktu, akce nebo nabídky. Nemáme-li neustále dokola opakovat už již chronické nabídky, je nutné přistoupit k nevyzkoušeným novinkám, alespoň co se týče českého hotelového prostředí.

Nabídka All Inclusive je v zahraniční naprosto běžnou prodejní a marketingovou náplní, kde se hoteloví marketéři doslova předbíhají, co všechno nabídnout a jak předhonit konkurenci. All Inclusive je nadstandardní službou, která v současné době opětovně prožívá svoji renesanci v oblíbenosti nejen u hotelů nejvyšší klasifikace.

Je otázka, proč se ještě All Inclusive neujala u nás? Bojí se hoteliéři nezájmu nebo nevyzkoušeného? Nebylo by vhodné vyzkoušet tuto nabídku obzvláště v současné době, kdy ceny ubytování doslova "letí" směrem dolů? Vždyť zavedením All Inclusive nejen že nalákáme více klientů, ale můžeme si vylepšit možnost získání vyšší ceny ubytování a o to nám všem jde.

All Inclusive si dovedu představit nejen v dovolenkových destinacích typu léta - voda a zimy - hory, ale i v městských hotelích a lázních. Nabídku All Inclusive nesmíme zaměňovat za plnou penzi, to by se nabídka naprosto minula účinkem. Význam All Inclusive, pointa a záměr je v celodenním stravování a občerstvení a záleží jen na provozu hotelu, jak organizačně a sortimentně bude All Inclusive poskytovat.

Zkuste se zamyslet nad nápadem rozšíření služeb zákazníkům o All Inclusive, příležitostí je k tomu až až. Zamyslete se nad otázkami a odpovězte si :

  • má hotel dispoziční uspořádání?
  • má hotel zaměstnance v gastronomii celodenně?
  • má hotel dobrou lokalitu?
  • má hotel předpoklady pro nabídku klientů pro delší pobyt?
  • má hotel chuť vyzkoušet něco nového?

Pokud jste si odpověděli kladně , tak čeho se bojíte?