Nové trendy v prezentaci ubytování na internetu
Prezentace ubytovacích zařízení na internetu je nedílnou součástí marketingové komunikace směrem k potenciálním zákazníkům. Vedle tištěné (prospekty, vizitky, letáky apod.) a mediální prezentace (rozhlasová, televizní, kinoreklama, tlampačová apod.) je internetová prezentace dalším komunikačním kanálem, který je v rámci hotelového marketingu využíván pro prezentaci a reklamu. Je důležité mít na mysli, že jedině sdělením lze dosáhnout prodejního efektu.
Internet prošel v posledních letech neuvěřitelným vývojem, dnes si už těžko život bez internetu můžeme představit. Zvykli jsme si, že internet je informačním médiem, odpovědí na všechny otázky, rádcem, pracovním nástrojem a mnohým i společníkem.
Nové internetové trendy bereme jaksi samozřejmě, velmi rychle si zvykáme na jejich využívání, ale pomalu je aplikujeme do vlastních webových prezentací.
A právě webové stránky ubytovacích zařízení jsou "výkladní skříní" hotelového podnikání, naším komunikačním kanálem, marketingovým nástrojem a nosičem sdělení.
Mnohé webové stránky hotelů obsahují pouze základní informace, pár fotografií, ceník a poptávkový formulář. Některé jsou o něco více rozšířené o podrobnější popisy a informace, rezervační formulář, obsáhlou fotogalerii a mapu.
Ani to ale už v současné době nestačí. Klienti na hotelových webových stránkách požadují podrobné a strukturované popisy a informace s využitím odkazů, kvalitní fotodokumentaci včetně detailních záběrů a prostorových virtuálních prohlídek interiérů a exteriérů. Publikované mapové podklady se musí vztahovat k prezentovanému ubytovacímu zařízení, popř. k nejzajímavějším vyhledávaným turistickým cílům.
Nové trendy v prezentaci ubytování na internetu jsou nositeli větší oblíbenosti hotelových webových stránek, přístupnosti moderním technologiím a možností efektivnější prezentace než tomu bylo dosud. Nebojte se na svých stránkách, ale i v rámci celého spektra internetových produktů využít alespoň některé nové trendy. Pomůžete svým stránkám v optimalizaci pro vyhledávače, linkbuildinku a v neposlední řadě poskytnete svým potenciálním klientům moderní a efektivní pohled na vaší nabídku.
Nové trendy v prezentaci hotelů na vlastních stránkách :
- prezentace výhod a konkurenčních předností
- reference a hodnocení
- on-line rezervace s možností různých forem plateb
- videosekvence
- záložky
- kampaně
- ankety a soutěže
- minisite, microsite
- blogy a tisková zpravodajství
Nové reklamní trendy v prezentaci hotelů na internetu :
- brandová reklama
- produktová reklama
- grafická reklama
- videoreklama, videomailing
- gadgetová reklama
- reklama na sociálních sítích
- příležitostná reklama