Archiv článků
Do Česka loni přijel rekordní počet zahraničních turistů
07.02.2014 11:05
Česko loni navštívilo 7,3 milionu zahraničních turistů. V historii země je to rekordní číslo. Zahrnuje cizince, kteří alespoň jednu noc přespali v hotelu nebo penzionu.
Podle ředitele agentury CzechTourism Rostislava Vondrušky je mezi nimi nejvíc Němců, loni výrazně přibylo turistů z Brazílie,...
———
Hotelový marketing výjimečnosti
05.02.2014 09:41
Existuje spousta hotelových výjimečností, které jsou lákadlem pro hosty, a které by měly hrát prim v hotelovém marketingu.
Ať už se jedná o nejrůznější hotelová NEJ nebo "šílenosti". Jednou z výjimečností může být i koupelna, resp. zařízení koupelny.
V prestižních hotelích jsou instalovány vany z...
———
Slevomat - nabídka nekreje ani náklady!
24.01.2014 16:32
Dlouho jsem se nedíval na Slevomat.cz, co nám "nabízí".
Tak tady máte jeden zásah z dnešního dne -
500 g tataráku z pravé svíčkové + 15 topinek za 329 Kč
... no comment
———
Trending now in
22.01.2014 21:22
Trending now in je nová služba největšího mezinárodního recenzního portálu ubytovacích zařízení, významných míst, restaurací a dalších turistických tipů.
Návštěvník portálu TripAdvisor má možnost pro svůj výběr pobytu téměř kdekoliv na světě nově využít nabídky trendových míst a ubytovacích...
———
Nejúžasnější hotely světa opět na TV obrazovkách
20.01.2014 08:09
Na televizi se téměř vůbec nedívám, ale sem tam se najde pořad, na který se rád podívám, popřípadě nahraji. A musím podotknout, že Prima ZOOM v tomto mém počínání suverénně boduje.
Opětovně se vrátili k úspěšnému francouzskému seriálu Nejúžasnější hotely světa, který vysílají denně, sice velmi brzy...
———
Když se kampaň (ne)povede
17.01.2014 11:14
Kempinski Hotel Hybernská Prague je všeobecně považován za luxusní hotel nejen v Česku, ale hotely tohoto řetězce mají své jméno i v zahraničí.
Proto je mi záhadou, jak pracuje jejich marketing a správa webové prezentace, kdy v současné době prezentují Běžkaření s Kateřinou Neumannovou.
Nevím,...
———
Komunikace na TripAdvisor.com
15.01.2014 19:23
Jak máte ošetřenou komunikaci s klienty na recenzním portále TripAdvisor.com?
Kontrolujete si reakce svých zaměstnanců na recenze? Ne? Tak dejte pozor, ať nedopadnete podobně ...
... Když si někdo troufl stěžovat na úroveň snídaně, jiný pokoj, než si zarezervoval, nebo na nepřítomnost personálu,...
———
HolidayCheck Award 2014 pro české hotely
09.01.2014 23:05
Klenoty českých hotelů vyznamenány cenou HolidayCheck Award 2014
České hotelnictví slaví velký úspěch, 11 hotelů patří mezi nejoblíbenější na světě
Již po deváté oceňuje nezávislý turistický portál HolidayCheck nejoblíbenější hotely na celém světě, letos na základě skoro 1 milionu recenzí, které...
———
Displeje s pokročilými funkcemi v hotelnictví
07.01.2014 10:09
Na veletrhu spotřební elektroniky CES 2014 v Las Vegas představuje přední výrobce spotřební elektoniky Samsung řadu nových velkoformátových displejů (LFD) určených i pro hotelový byznys. Stánek nabízí různá virtuální prostředí, která přibližují výhody displejů. „Ráj hotelů” nabídne videostěnu pro...
———
Hoteliér roku 2013
23.11.2013 09:59
Asociace hotelů a restaurací České republiky na celostátním setkání téměř 200 hoteliérů a provozovatelů restaurací udělila na 8. Výroční konferenci ve dnech 21.- 22.11.2013 během galavečera Výroční ceny asociace v 8 kategoriích a jednu zvláštní cenu.
HOTELIÉR ROKU
Titul Hoteliér roku 2013 za...