Hotelový marketing výjimečnosti

05.02.2014 09:41

Existuje spousta hotelových výjimečností, které jsou lákadlem pro hosty, a které by měly hrát prim v hotelovém marketingu.

Ať už se jedná o nejrůznější hotelová NEJ nebo "šílenosti". Jednou z výjimečností může být i koupelna, resp. zařízení koupelny.

V prestižních hotelích jsou instalovány vany z nejrůznějších materiálů a tvarů, s historií, léčivými účinky, s výhledy, technickými vymoženostmi a s dalšími všemožnými zvláštnostmi.

Marketing je založený na přesvědčení o koupi či konzumaci, o rychlém rozhodnutí ideálně bez rozumového uvažování nebo naopak o chtíči zažít něco neobvyklého, výjimečného, nedosažitelného - tak proč by neobvyklá vana neměla být právě tím "výjimečným lákadlem"?

Ne, nemyslím si, že budete investovat miliony do koupě hotelové koupelnové vany, ale přesto, nemusí to být vana ze zlata či drahých kamenů, jsou i jiné možnosti, jde jen o to najít nápad a dobře jej v hotelovém marketingu uchopit.

cena vany: 1,7 milionů dolarů

 

Zpět