Statistika roční webové aktivity mip-s.cz
15.11.2010 22:00Dnes (15. listopadu 2010) je tomu právě rok, co jsem začal psát webový portál hotelového marketingu, ve kterém čtenářům přináším marketingové nápady, hotelové trendy, aktuální zprávy, ale i poučení a zábavu.
V činnosti marketéra se velmi často vyskytuje slovo analýza, hodnocení a prodej, i těmto klíčovým slovům bylo věnováno několik tématických článků.
Zabýval jsem se i využitím dalších prostorů, které se v hotelu nachází mimo hlavní zdroj příjmů, mimo hotelových pokojů.
Snažil jsem se objasnit okruh příležitostí, které se dají v hotelech realizovat a které zvyšují základní podnikatelskou veličinu - tržby.
Hotelový marketing je nosnou nití jak přímo, tak nepřímo pro většinu příspěvků k zamyšlení, přizpůsobení a realizaci ve vlastním prostředí, i nadále budu přinášet novinky a nápady pro inspiraci nebo jen tak pro připomenutí.
Děkuji za váš čas a zájem, které analyzuji prostřednictvím výstupů z Google Analytic. S jeho roční analýzou vás seznámím již příští pondělí, kdy tomu bude také rok, co jsem GA na svůj web nasadil.
V průběhu uplynulého roku webového života portálu mip-s.cz bylo zveřejněno :
- 40 článků
- 29 novinek
- 22 bizarních hotelů
- 24 unikátních hotelů
- 16 marketingových nápadů
- několik slavných hotelů
- několik zpráv z hotelového života
- pár hotelových šíleností a hotelových NEJ
- přehled z největších světových rezervačních portálů
- přehled z největších českých rezervačních portálů
- několik zajímavostí pro pobavení
V příštím roce se trochu více zaměřím na články s tématy spojenými s webovu prezentací samotného hotelového zařízení, nabídek a kampaní, optimalizací, analytickými výstupy a internetovým marketingem.
———
Zpět