Statistika roční webové aktivity mip-s.cz

15.11.2010 22:00

Dnes (15. listopadu 2010) je tomu právě rok, co jsem začal psát webový portál hotelového marketingu, ve kterém čtenářům přináším marketingové nápady, hotelové trendy, aktuální zprávy, ale i poučení a zábavu.

V činnosti marketéra se velmi často vyskytuje slovo analýza, hodnocení a prodej, i těmto klíčovým slovům bylo věnováno několik tématických článků.

Zabýval jsem se i využitím dalších prostorů, které se v hotelu nachází mimo hlavní zdroj příjmů, mimo hotelových pokojů.

Snažil jsem se objasnit okruh příležitostí, které se dají v hotelech realizovat a které zvyšují základní podnikatelskou veličinu - tržby.

Hotelový marketing je nosnou nití jak přímo, tak nepřímo pro většinu příspěvků k zamyšlení, přizpůsobení a realizaci ve vlastním prostředí, i nadále budu přinášet novinky a nápady pro inspiraci nebo jen tak pro připomenutí.

Děkuji za váš čas a zájem, které analyzuji prostřednictvím výstupů z Google Analytic. S jeho roční analýzou vás seznámím již příští pondělí, kdy tomu bude také rok, co jsem GA na svůj web nasadil.

V průběhu uplynulého roku webového života portálu mip-s.cz bylo zveřejněno :

V příštím roce se trochu více zaměřím na články s tématy spojenými s webovu prezentací samotného hotelového zařízení, nabídek a kampaní, optimalizací, analytickými výstupy a internetovým marketingem.

Zpět