Levný, přesto dokonalý hotelový marketing

04.04.2013 07:47

Finský Hotel Finn v srdci Helsinek shání profesionálního spáče, který za dobu 35 dní a nocí vyzkouší postupně všech 35 pokojů a dostupný hotelový servis. Tuhle pohodlnou práci může ale získat jen ten, kdo má dobré vyjadřovací schopnosti a výbornou znalost angličtiny i finštiny. Schopnost komunikace v ruštině je pak výhodou.

Hotel Finn, umístěný v historické budově v centru města, nemá bar ani restauraci. Jíst chodí hosté do sousedního podniku. Po rozsáhlé renovaci potřebuje hotel reklamu, aby se potenciálním návštěvníkům představil v novém kabátu. Od této kampaně si vedení slibuje výraznou propagaci.

Zájemce, který místo profesionálního hosta získá, bude o svém pobytu psát pravidelně příspěvky na speciální blog na webových stránkách hotelu. Pisatel by kromě toho měl k náplni blogu přidat také tipy na různé helsinské turistické atrakce.

Zpět