Konec světa - hotely nabízí speciální balíčky

20.12.2012 12:12

Řada hotelů naplnila doslova "po střechu" marketingovým tahem Konec světa 2012 svými speciálními balíčky - Doomsday package. Konce světa se marketingově chytli především v Mexiku a Střední Americe, ale také i v Evropě.

Balíčky jsou velmi rozmanité, od luxusního "posledního" pobytu, přes setkání s mayovskou kulturou, jídlem, duchovní očistou a slavnostmi až po místa, která se apokalypse zaručeně vyhnou.

Balíčky se točí i okolo nejrůznějších lákadel, například bungee jumping - skok víry, transport helikoptérou, poslední relaxace, kurz pro zoombie, tetování  a podobně.

I některé tuzemské hotely připravily program Konce světa - hudební vystoupení, slavnostní večeře s vyjímečnými víny nebo zábavné programy v nejdelší noci v roce.

Kdo vsadil na hotelový marketing "Konce světa" - má plno. A jak jste na tom vy?

Zpět