Konec světa - hotely nabízí speciální balíčky
20.12.2012 12:12Řada hotelů naplnila doslova "po střechu" marketingovým tahem Konec světa 2012 svými speciálními balíčky - Doomsday package. Konce světa se marketingově chytli především v Mexiku a Střední Americe, ale také i v Evropě.
Balíčky jsou velmi rozmanité, od luxusního "posledního" pobytu, přes setkání s mayovskou kulturou, jídlem, duchovní očistou a slavnostmi až po místa, která se apokalypse zaručeně vyhnou.
Balíčky se točí i okolo nejrůznějších lákadel, například bungee jumping - skok víry, transport helikoptérou, poslední relaxace, kurz pro zoombie, tetování a podobně.
I některé tuzemské hotely připravily program Konce světa - hudební vystoupení, slavnostní večeře s vyjímečnými víny nebo zábavné programy v nejdelší noci v roce.
Kdo vsadil na hotelový marketing "Konce světa" - má plno. A jak jste na tom vy?
———
Zpět