Jak klienti rezervují last minute ubytování

14.09.2012 09:50

Rezervační systém Trivago provedl bleskové šetření na téma "Jak klienti rezervují last minute ubytování". Šetření proběhlo od 13. - 27.8.2012 v osmi různých zemích světa a zúčastnilo se ho 4142 dotázaných.

Z analýzy je jasně vidět stále stoupají obliba využívání moderních technologických prostředků  virtuálního světa. Digitální podoba rezervací jak prostřednictvím mobilních aplikací, tak prostřednictvím počítačů poskytla 85% všech rezervací a zbytek 15% byl proveden tradičními metodami.

74 % - stolní počítače
11 % - mobilní aplikace
10 % - telefonicky
  5% - cestovní kanceláře

Šetření podle národností :

Země Mobilní aplikace Počítač Telefon Cestovní agentura
USA 22 % 69 % 7 % 2 %
Německo 16 % 66 % 12 % 6 %
Velká Británie 13 % 80 % 4% 3 %
Francie 13 % 70 % 14 % 5 %
Itálie 10 % 79 % 7 % 4 %
Španělsko 9 % 71 % 11 % 9 %
Řecko 4 % 65 % 25 % 6 %
Turecko 3 % 72 % 12 % 13 %

Úspěch provedení rezervace je v technologickém provedení vlastních webových stránek. Rozhoduje rychlost načítání, odlišné zobrazení mobilního webu, přívětivost (orientace na stránkách), přímá rezervace a dostatečné (přesvědčivé) informace.

Ne nadarmo je rok 2012 rokem SoLoMo - sociálních sítí, lokace a mobilních aplikací.

Zpět