Jak klienti rezervují last minute ubytování
14.09.2012 09:50Rezervační systém Trivago provedl bleskové šetření na téma "Jak klienti rezervují last minute ubytování". Šetření proběhlo od 13. - 27.8.2012 v osmi různých zemích světa a zúčastnilo se ho 4142 dotázaných.
Z analýzy je jasně vidět stále stoupají obliba využívání moderních technologických prostředků virtuálního světa. Digitální podoba rezervací jak prostřednictvím mobilních aplikací, tak prostřednictvím počítačů poskytla 85% všech rezervací a zbytek 15% byl proveden tradičními metodami.
74 % - stolní počítače
11 % - mobilní aplikace
10 % - telefonicky
5% - cestovní kanceláře
Šetření podle národností :
Země | Mobilní aplikace | Počítač | Telefon | Cestovní agentura |
USA | 22 % | 69 % | 7 % | 2 % |
Německo | 16 % | 66 % | 12 % | 6 % |
Velká Británie | 13 % | 80 % | 4% | 3 % |
Francie | 13 % | 70 % | 14 % | 5 % |
Itálie | 10 % | 79 % | 7 % | 4 % |
Španělsko | 9 % | 71 % | 11 % | 9 % |
Řecko | 4 % | 65 % | 25 % | 6 % |
Turecko | 3 % | 72 % | 12 % | 13 % |
Úspěch provedení rezervace je v technologickém provedení vlastních webových stránek. Rozhoduje rychlost načítání, odlišné zobrazení mobilního webu, přívětivost (orientace na stránkách), přímá rezervace a dostatečné (přesvědčivé) informace.
Ne nadarmo je rok 2012 rokem SoLoMo - sociálních sítí, lokace a mobilních aplikací.
———
Zpět