Houbařská sezóna v hledáčku hotelového marketingu

11.09.2014 10:08

Rád bych na houby do jiného regionu než jezdím a tak začínám vyhledávat. Postupně procházím oba vyhledávače a zkouším klíčová slova spojená s houbařením, ubytováním, nabídkou a referencemi.

Po celkem dosti značné době jsem to vzdal, nikde jsem nenašel aktuální nabídku houbařských žní spojených s ubytováním. Tématu se věnují všechna zpravodajská média, jen ubytovací zařízení nikoliv - asi mají plno!

Nejen houbařské žně, ale všechna aktuální témata by měla být využita hotelovým marketingem v souvislosti s neodolatelnou nabídkou a přímou výzvou. Proč není na tyto podněty není reagováno? Proč se marketéři zaměřují stále na tradiční nabídky a nezahrnou něco nového, neotřelého?

Nabídka zázemí pro víkendové houbaře by mohla být nejen skvělým marketingovým tahákem, ale také podnětem pro následnou aktivitu na sociálních sítích, v referencích a návazností dalších akvizic. A co teprve týdenní pobyty s možností sušení, zavařování a houbovými specialitami?

Zpět