Hodinový hotel na Valentýna

19.02.2013 15:02

Segment cestovního ruchu a hotelnictví se leckde ve světě i u nás potýká s nedostatkem klientů a marketingových nápadů.

Několik i významných zahraničních hotelů začalo nabízet v období svátku zamilovaných - na svatého Valentina, své hotelové pokoje na hodinu. Zajímavé bylo i stanovení cenové politiky během dne.

Jak je vidět, hotelový marketing je stále nápaditější, i když hodinové hotely jsou samozřejmostí, avšak na Valentýna šlo o naprosto odlišnou nabídku. Hotely vsadily na exklusivní apartmány, rekonstruované koupelny s módním trendem integrace v pokoji a osobním sluhou.

Mezi nabídkami se objevily i slavnostní menu podávané v soukromí hotelových pokojů.

Nápaditost hotelového marketingu by neměla usínat, ale naopak. Nebojte se experimentovat s hodinovým hotelem - kdo tady hovoří o hodinovém hotelu tak, jak je všeobecně znám mezi milenci? Nenechte se mýlit, na svatého Valentýna byla reklamní kampaň vedena především na stabilní sezdané páry a manželské dvojice.

Tak s chutí do toho, nenechte příštího Valentýna bez povšimnutí ... 

Zpět