Cestování je v Británii jedno z nejčastějších konverzačních témat na prvním rande

28.06.2013 17:39

Projekt seznamovacích agentur se snaží vyhovět trendu, podle kterého je cestování jedním z nejdůležitějších faktorů při poznávání potenciálních partnerů.

"Ryhlorandící" let z Londýna do Benátek je jen jednou z částí projektu Holidate, sociálního experimentu, který zorganizovala internetová cestovní agentura Expedia a internetová stránka Doingsomething.co.uk.

Na programu je využití spojení mezi láskou a cestováním skrz čtyři rande během 24 hodin. Dvě proběhnou v Británii, na prvním účastníci nemohou mluvit o cestování, na druhém ano. Další je speed-dating v oblacích a poslední v Benátkách. Tam dva potenciální partneři dělají společně aktivitu, o kterou se oba zajímají.

Metody k seznámení jsou stále kreativnější. Loni se například rychlorandění na lodi během plavby po Seině zúčastnily stovky zapálených Pařížanů.

Využít cestování jako příležitost k seznámení chtěl i Pražský dopravní podnik, když přišel s nápadem vyhradit poslední vagon metra pro nezadané a dát jim tak příležitost k poznávání potenciálních partnerů.
 

Zpět