Voňavý a barevný hotelový marketing

Zaútočte na hostovy smysly, budujte voňavý a barevný hotelový marketing, přidejte k němu sluchové vjemy, polaskejte chuťové buňky a vložte hostu něco do ruky. Zkrátka využijte hostovy smysly, nalaďte strunu podprahového vnímání a host si vás zapamatuje.

Využijte smyslového vnímání pro svůj marketing a prodej, pro svoji výjimečnost a jedinečnost!

Slaďte vizuální vnímání s čichovým a sluchovým na všech místech, kde je to jen možné, od vstupu do hotelového nebo restauračního zařízení, ideálně již před ním třeba na letních zahrádkách.

Pozdní jaro přináší nepřeberné množství vůní a barev jarních květin, které jsou cenově dostupné, tudíž je můžete mít téměř všude. Malá darovaná květinka při příchodu nebo na pokoji udělá více, než tisíc slov ujišťování, že své hosty rádi vidíte a že se pro ně rozkrájíte.

Hrajte si s barvami, harmonicky je slaďte do ucelené barevné koncepce, která ladí ročnímu období či tradiční svátkové události. K barvám patří vůně, nechte si poradit, jakou vůni použít k jaké barvě, květinové výzdobě nebo restauračnímu či relaxačnímu provozu.

Podmanivá hudba jednotného rázu ve všech prostorách je příznivě vnímána při všech příležitostech, od příchodu až po relaxaci ve wellness centru nebo u slavnostní tabule.

Slaďte všech pět lidských smyslů a nezapomeňte na hmat, dbejte na to, aby si host musel něco osahat, vzít či odnést. A pokud se vám podaří uspokojit i hmat, máte vyhráno!

V hotelovém prostředí a provozu je spousta možností, jak útočit na smysly, které navozují pocit. A to už je blízko k emocím a spontánnímu jednání.

Projděte se po svém hotelu, restauraci, wellness nebo jiném ubytovacím, stravovacím či relaxačním zařízením, podívejte se, zda někde máte svíčky, otevřený oheň nebo zurčící vodu. Zamyslete se nad prostředky, které jsou smyslově vnímány a které zapojí více smyslů najednou.