Selfie v hotelovém marketingu

Současný fenomén selfie je možné využít i v hotelovém marketingu. Sociální sítě se plní zajímavými selfie, z některých se stávají oblíbené až virální marketingové nástroje, tak proč toho nevyužít právě pro rozšíření povědomí o hotelových a jiných ubytovacích, restauračních či jiných zařízení v rámci cestovního ruchu.

Jaké jsou podněty pro akci vytvoření selfie? Jde především o zážitek, neobvyklost, pobavení a momentální náladu a příležitost k vlastnímu pobavení a tak trochu pochlubení přátel. A možná i pro zajímavou referenci?

Pokud si tyto podněty osvojíme, můžeme se vrhnout do přípravy příležitostí, aby si návštěvníci své selfie vytvořili a aby reagovali na nabídku se o svá selfie podělit hned na místě, kde selfie vytvořili.

Ideální je najít způsob jak nenásilnou formou zaujmout hosty a selfie od nich získat. Připravte jim příležitosti, které přímo k selfie vybízí a naveďte je na organizovanou akci se selfie tak, aby ji hned poslali tam, kam si to přejete. Můžete se nechat inspirovat jedním zahraničním hotelem, který nabízí speciální nabídku Selfie in ...., kdy v balíčku je mimo jiné zařazen seznam nejkrásnějších míst ve městě určených pro selfie.

Selfie v marketingu může pro vaše zařízení přinést nejen prezentaci a reklamu, ale také další návštěvníky, kteří jsou právě prostřednictvím selfie osloveni. Přidaná hodnota na tom je, že své oslovené budoucí klienty vlastně vůbec neznáte, protože marketing za vás dělají vaši současní hosté a oslovují své přátele.

Dlouho se nerozmýšlejte a dívejte se okolo sebe, pozorujte své hosty co si fotí, co je zajímá a co by mohlo být objektem právě pro selfie. Poté místo nebo prostor vhodně upravte a nezapomeňte na detaily, které mimo vlastní důvod vytvoření selfie dobře prezentují vaše zařízení i bez jakéhokoliv komentáře. A nakonec vytvořte prostředí, kam se selfie budou posílat, vyhodnocovat a zpracovávat, reagovat a dále s nimi pracovat ...