Marketingový nástroj prostřednictvím Facebookového profilu

Sociální sítě mají v současné době nezastupitelné místo v marketingové strategii těměř všech ubytovacích zařízení od malých hostelů až po velké nadnárodní korporace a řetězce. Čím větší zařízení, tím by měl být Facebookový profil, Twitter, YouTube kanál, Panoramio a další účet na sociálních sítích propracovanější.

Majitelé a provozovatelé zařízení by měli pochopit, že doba jednoduché reklamy, je ta tam. Nastupují propracované metody inbound marketingu, který začleňuje systematickou prezentaci na vlastním, ale i dalších Facebookových profilech, blozích a podobně.

Vytořili jsme pro vás a vaše využití Facebookový profil Hotely v Česku, který si dal za úkol přinášet vaše marketingové a kreativní nabídky přátelům (To se mi líbí, nebo-li "lajkům"), zkrátka komunitě, která se, jak věříme, bude velmi rychle rozrůstat.

Vkládejte své nabídky, zajímavosti a sdělení, spoluvytvořte oblíbený profil, který nejenže vám pomůže, ale bude vás inspirovat a přivádět vám návštěvníky.

Pište nám, abychom sdíleli vaše nabídky, pochlubte se akcemi a propojte váš vlastní Facebookový profil nebo vaše webové stránky s komunitním Facebookovým profilem Hotely v Česku!

Nenechte spát příležitost, mnohdy se to nevyplácí ...