Hotelový marketing nemá prázdniny

Tak tu máme prázdniny, dovolené, prodloužené víkendy, výlety a dobu odpočinku. To ale platí hlavně pro děti a jejich doprovod, ale vůbec ne pro hotelový marketing.

Právě naopak, přišla doba zvýšené akceschopnosti na všech prezentačních kanálech, zejména na sociálních sítích, které čím dál více vítězí v porovnání s dosud klasickými webovými prezentacemi.

Rychlost sdělení na sociálních sítích je v případě momentální nabídky (a to nejen last minutové) okamžitá, s možností opakování, úprav a dalším sdělení ať v rámci odkazů na další sociální sítě nebo na webovou prezentaci.

Zaměřte v létě svůj marketing zejména na sociálních sítích, jsou ideální podmínky pro fotografování a natáčení videí. Využijte nejen svůj vlastní materiál, ale zapojte do akce vaše hosty, uspořádejte soutěže nebo použijte různých forem odměn k získání co nejlepšího a použitelného materiálu.

Pracujte s hosty, získávejte kontakty, zapojte je do diskuzí, referencí a odkazové politiky. Plně využijte letního veselí a radosti z volných dní, uvolnění a pohodu. A pokud se počasí vydaří, máte práci zjednodušenou, lidé jsou vstřícní a ochotnější. Jen je namotivujte a nechte jednat, uvidíte, když je dobře usměrníte, vykonají pro vás neuvěřitelnou marketinkovou činnost.

Využijte nebývalého rozvoje a popularity mobilního připojení a hravosti lidí. Připravte pro své hosty zajímavosti a výjimečnosti, kterými se rádi "pochlubí" svým přátelům, o kterých rádi napíší na sociální sítě, které budou rádi sdílet. Témat a možností je mnoho, zapojte flexibilitu, poslouchejte lidi a máte vystaráno.

Věřte, že hosté vám sami sdělí, co je zajímá, co by rádi sdíleli a v podstatě vám ukáží cestu, na kterou se vydat za úspěchem v tzv. inbound marketingu.