Hlavním letním motorem hotelového marketingu je Facebook

Konečně nastala doba, kdy se hosté budou střídat jeden za druhým a letní počasí naladí všechny na radostnou vlnu komunikace a sdílení.

Současný uspěchaný svět nahrává připraveným na práci se sociálními sítěmi, zejména s Facebookem. V Česku je na 3.940.000 uživatelů Facebooku (březen 2013), proč tento masivní zdroj informací, referencí a reklam nevyužít? A proč jej nevyužít relativně zdarma?

Lidé jsou hraví, rádi se podělí o příjemné zážitky a děti, resp. náctiletí daleko více. A jak hlásá motto generace mladistvých a generace Y - sleduj mě online!

Z toho lze předvídat, že hlavně o prázdninách budou zásobovat své okolí statuty z trávení volného času, dovádění a poznávání, odpočinku a relaxu, dobrého jídla a ojedinělého místa.

Podpořte tuto jejich aktivitu, poskytněte jim vaše vlastní virtuální podklady, aby je vaši hosté mohli využít.

A jak na to?

Požádejte je, aby se o vás zmínili ve svých statutech, vyfotili vás, vaše zařízení, zajímavosti a výjimečnosti a napsali o nich včetně spojení na vás, resp. s vaším odkazem buď na Facebooku, jiné sociální síti nebo odkazem na webové stránky. Dbejte i na to, aby odkazy nevedly vždy jen na hlavní stránky, ale i na vnitřní a přímé statuty na sociálních sítích, které o daném tématu pojednávají.

A pak jen sledujte, jak se povědomí o vás neuvěřitelně samovolně šíří nekonečným virtuálním světem. Pamatujte, když je o čem psát, něco sdělovat, poskytovat zprávy, statuty a multimediální výstupy, všechno si najde své čtenáře, z kterých se mohou stát vaši hosté.

A pokud nebudete přesně vědět, jak převést do praxe výše zmíněný relativně jednoduchý "inbound marketing", zeptejte se nás!